27 February 2011

APA YANG PATUT ENGKAU TAHU ..

*Nama penuh yang terpenuh adalah mohd adam abdullah . yeah , proud to  be  the owner of the name . tak sedap ? nama kau sedap ke ? HAHA..

*Pure Johorean . made in Jawa Tengah . muka aku macam keling ? aku tau kau tipu kan . HAHA

*Tak malu pon jadik orang kampung ? apahal dengan otak korang ? kampung tak semestinya kolot okay . duduk bandar pon , kadang kadang style macam haram jadah jugak aku tengok . HAHA


*Aku sangat simple . sangat ! senang sape bela aku . walaupun aku bukanlah kecintaan mahupun kesayangan orang ramai.campaklah aku kemana sahaja korang berminat , insyaAllah super survive dan boleh hidup dengan sukses.

*Aku pandai masak ! yehaaa.masak aku ok ok . orang orang boleh telan dan masih mampu tersenyum dan memji . 

*aku dah de bf.... hehehehe 

*super terujer kat ct nurhaliza...

No comments:

Post a Comment